Svar på frågestund, kommer fler sen :)

cornelia om Frågestund:
vad va ditt första intryck av mig?
vilken är din drömtävlings outfit om du fick shoppa för hur mycket pengar som helst? ;)

puuuuss

Svar: Första intryck? ja det kommer jag inte ihåg när vi änns träffades, men säkert supersnäll, söt och rolig! Vet inteo m jag kanske skrämdes av din onda blick som du gör ibland? haha ..

Oj jäklar, det var väldigt svårt så det går nog inte att säga .. Men jag skulle kunna sätta ihop en snygg outfit jag skulle vilja ha, dock inte helt rätt då det finns så mycket saker man inte vet om, saker man glömmer osv men självklart kan jag göra ett inlägg med outfit som jag vill ha, dock inte dröm för det är nästan omöjligt för mig! haha :)
puuuussssssssss
24 Januari, 23:01  
   
   
   
Mikaela om Frågestund:
vart var La Venza innan hon kom till dig? :)
Rider du fortfarande på ågesta?
kommer du ihåg ridlägret på ågesta då vi typ lärde känna varandra ;)

Svar: La Venza stod hos ägaren när vi hämtade henne, precis innan hade hon varit hos en familj över sommaren ;)
Ja jag rider fortfarande kvar på ågesta.
Ja det gör jag :) rolig sommar!!
24 Januari, 19:21  
wils om Frågestund:
 Rider du nånting på Ågesta fortfarande?

Svar: Ja jag rider kvar på ågesta :)

-----------------------------------------------------------------

Mer uppdatering kommer under dagen =)

/ Johanna Ingemarsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0