Dag 8- mitt bästa hästminne

Dag 8 -  Mitt bästa hästminne

Det måste nog vara när jag fick La Venza, vilket var underbart!
Samtidigt var jag otroligt ledsen när vi skulle lämna tillbaka henne och då det ringde folk som var intresserade av henne.
Ja det hände mycket saker under några veckor.
både bra och dåliga saker.
Det har alltså varit en lång bergodalbana för mig och La Venza med en stor förbättring.

När jag tog hem henne var målet bara att ha kul och nu är det mycket träning och tävlingar som gäller när vi nu sett hur fin hon är.

Har fått mycket beröm hur fin hon är för sin ålder, att vi passar så bra osv.
Detta har varit ett stort kliv för mig, från skötare på ridskolan - en egen häst!

Mycket tårar, svett och kamp med henne men allting går bara frammåt än så länge!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0