Min hästs vardagsoutfit

Oj förlåt för dålig uppdatering idag!
Dag 8? eller 7?
Jag kommer inte ihåg riktigt och är så lat så jag orkar inte kolla..

La Venza har många olika snygga outfits.
Har massa schabrak sedan gulliga tiden men de använder jag knappt längre, fåtal.

Men till vardags inom dressyren rider jag antingen med lindor eller damasker och fåtal gånger har jag benskydd.
Har flera outfits men jag kan ju säga det jag har ungefär:
* massa hööks schabrak som dock inte används
* blå agria schabrak
* rött whitaker
* Turkost Tattini
* Vitt till tävling
* waldhausen svart med fårskinn
* grönt vanligt
* reflex schabrak "La Venza"
Och MASSA mer schabrak.

Lindor:
Klarblå, rosa, gula, vinröda, marinblå, turkosa, beiga och mer ..

Damasker:
Svarta med teddyinsida
Gröna damasker

Benskydd:
1 par svarta bakstrykappor
Ett 4 set med svarta benskydd
Ett 4 set med blå/röd benskydd

Sadlar: 1 allround & en dressyrsadel.

Träns:
* Brunt pullar
*svart remont
* 1 svartbrunt engelsk (hopp)
* 3 achen?
* 1 träns med hackamore
* 2 Dressyrträns
Många träns, säkert missat något..

Bett:
3 delade
2 delade
fullcheek myler
Mylerbett 3 delat
Hackamore
gummibett
med flera


Huvor: 2 blåa med röd/vit kant, 1 aprikos och en vit till tävling.

Flera sorters pannband :)

En typisk vardagsoutfit för mig är tex mitt waldhausen fårskinn med mina matchande damasker till och dressyr sadeln och tränset.

väldigt rörigt inlägg, sorry suttit och pluggat typ hela kvällen ..Lavenza förut

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; visst kan vi det, men det funkar nog inte idag(fredag).. hehe lite långsam på att svara;P står ju nära så det blir bra, kanske någon gång nästa vecka ? <3

2011-01-14 @ 15:08:03
URL: http://gulleojag.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad kul att se hur Lavenza har det nu! Red henne mkt när hon stod på Gimo ridklubb, underbar häst! :)

2011-01-20 @ 21:05:30
URL: http://tasspuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0