Johanna tycker

Detta är mina åsikter!

Färgade stigbyglar & Sporrar: Kan bli en färgklick i det tråkiga trista.
Tycker det kan vara otroligt snyggt om det är snygg design och fin färg på de.
Dock är det hoppning de skall användas till tycker jag, inte dressyren ..
I Hoppningen är det ju mer färg och då passar detta in tycker jag om man kanske har en blå outfit och vill ha stigbyglar?
Akta bara så det inte blir för mycket så de knappt syns eller att det ser billigt ut.
Passar lika bra till en svart outfit så de verkligen sticker fram.

Sporrarna likaså, dock kan det passa till dressyrträningar osv men inte tävlingar då jag tycker själv det ska vara lite renare och snyggare i dressyren.
Beror ju självklart på vilken färg och nyans det är!

Men jag skulle nog hissa det ändå trots att det inte "ska" användas så mycket i min favoritgren dressyren men man kanske ska skaffa sig dessa från JIN:

Paket Large turkos

Annorlunda schabrak- Tex detta schabrak ( ca 600 kr) 
Vad tycker ni? 
Jag tycker själv att den där kanten blir lite för mycket, speciellt att det är 2 "ränder". 
Om det hade bara varit den vita kanten runt men fortfarande lite tveksamt.
Skulle gärna vilja se det på häst så man kanske ändrar uppfattningen?
 
Eskadron täcke- Passar utmärkt till tävling/träning i transport vid behov eller vad man nu vill ha det till.
Synd att det inte är magjordar.
Passformen ser ut att vara väldigt bra, i alla fall på hästen på bilden.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0