Godmorgon

God morgon!
Är i skolan nu och har en liten paus där jag tänkte blogga ;)
Idag tänkte jag nog åka förbi hööks en sväng förhoppningsvis och köpa lite grejer.

Nejdå jag är inte shoppingberoende? :O
Tänkte också berätta hur otur jag haft med klubbtävlingar/träningar.
( Endast klubb då vi inte fixat grönt kort och licens ännu men det kommer om några veckor)

1. Klubbdressyr men kunde inte vara med då vi inte skulle hinna vaccinera henne så ända sättet var att vara med och hinna var om vi skulle åka till stav ATG men det skulle bli lite krångligt
2. Klubbhoppning men La Venza blev halt dagen innan pga muggen ..
3. Vi skulle iväg på en träning, som blev inställd.

 

På Lördag ska vi tävla US-cup på ridskolan (dressyr) så vi får hoppas verkligen att det går bra.


Ska repitera lite idag och tänka på:
* Mycket halter och övergångar
* Få henne lugn i fria skritten
* Få en bättre väg i snett igenom
* Få henne mjuk i låg och rund form.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0