Discogrimman

Jag har över 25 grimmor, några läder men mest nylon faktiskt.
Något jag blev suktad över nu var ju faktiskt hööks nya grimma : Discogrimman!
Jag har gått om grimmor, dock kan det ju vara snyggt med en lite coolare som man kan ha när man sköter om hästen istället för min fula hag-lädergrimma.
Ska nog faktiskt köpa en, trots att jag vanligtvis inte brukar vilja ha vilka grimmor som helst kan detta faktiskt vara lite stiligt och ändå ser den inte jättebillig ut?

Funderar på färgen.. Brun är ju stiligt och rosa och blå är mer åt gulliga hållet.
Ska man ha en stilig eller gullig häst? Hon är ju ändå en ponny :)




Sedan tycker jag faktiskt också att de kommit med snygga schabrak, otroligt nog!
Kanske blir att köpa ett grönt? faktiskt helt okej med snygg logga.
Det som gör mig lite kritiskt är kanske att det ändå är hööks, inte jätteförtjust men en chans är de kanske värda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0