Dag 2- Mina rädslor

TjaTja Bloggen!
Idag är det tänkt att jag ska skriva om mina rädslor.

1- Jag är skiträdd för sjögräs/alger och får panik om jag badar med det.
Allra värst är det om det är långt ner till botten.
När jag var liten åkte jag gummibåt, min kompis hoppade av och kvar blev jag och jag åkte med strömmen in i vassen och blev livrädd och började skrika och gråta.

Jag kan säga att man har tur om man änns får i mig för att bada i en sjö.
Jag brukar göra så (gjorde så i somras att min kompis simmade ut i vattnet och så skulle jag simma med henne och utöka detta tills jag till sist kunde simma ut själv och tex hoppa från bryggan trots att jag nuddade alger flera gånger, det var tur det ;)

2. Ibland kan jag tänka fara innan hinder, om det är 1 m och högre beroende vilken häst kan jag bli rädd för att hästen vägrar, hoppar plötslig eller ramlar in i hindret . Ja det finns många skräckexemplar men jag är inte hopprädd alls utan det har bara varit lite osäkert med La Venza få gånger men det går över.
Jag är riktigt tuff och modig, eller var förra året då jag och min 20 åriga hyrhäst hoppade 120-130 flertalet gånger och självklart glömde man västen de gångerna hihi.

Kommer inte på någon mer rädsla konstigt nog.


Kommentarer
Postat av: cornelia

åh jag hatar hav! typ alla hav. vatten. får panik :s bäst att du bloggar!! <3

2011-01-08 @ 15:59:36
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0