Dag 13- varför får ridningen mig att må bra

Blev fel med dagarna skulle vara 11 & 12 :)

Ridningen är ett helt annat sätt att leva på, mitt liv har förändrats ganska enormt och fått mer ansvar både på bra och dåligt vis.
Känns bra att veta att man har "en" där som alltid kommer finnas där, samtidigt alla fina vänner man funnit och tråkigt nog också träffat falska människor som bara snackar skit om andra pga avundsjuka.

Fått otroligt bra och obeskrivlig hjälp av 2 personer i stallet, med bra erfarenhet som man kan fråga om allt till! Betyder väldigt mycket och pga av de har jag utvecklas enormt med ridningen.
De fick mig att ha kvar la venza, de gjorde så att jag fick stallplats osv. Ni är underbara även om man inte alltid visat det!

Ridningen håller en i form också, i sommras på 3 veckor cyklade jag 50 mil ;)
På sommaren cyklar jag ju varje dag hem och till stallet (1 mil raksträcka) och är en bra start på morgonen.
Sedan på vintern underhålls motionen med hölassning, städdagar osv.

Längtar till sommaren då man kan cykla och bara ha kul :) ska bli kul med tävlingssäsongen som kommer.

Redan planerat flera tävlingar men just nu endast på klubbnivå tills jag fixat grönt kort och licens.

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

kan inte någon av dagarna då syrran rider på torsdag och på fredag åker jag bort :(

2011-01-17 @ 16:56:03
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0