Anonym, du får gärna mejla mig på [email protected] !!

Anonym :
Fina Lavenza, du är lyckligt lottad, hon stod på den ridskolan jag rider på, och hon som tävlade henne var Ellinore.

(fick även en länk med bilder som jag inte kommer dela med mig av)

Mejla gärna mig!! :)
------------------------------------------------------------------------------------

Men här var flera av kommentarerna på La Venza bilder:

i love Lalla om jag får kalla dig så Lawenza kan du inte vara kvar på Gimo...
Skrivet av Elinis alså Elin den 20 Januari 2008
 
Lavenza finns ju att låna av gert såg jag.Hon var toppen den hästen.
Skrivet av Åsa den 13 Januari 2008
 
Lavenza är så gullig jag saknar hon
Skrivet av elin den 12 Januari 2008
 
lilla gumman <3
Skrivet av s den 17 Augusti 2007
 
saknar lavenza<3
Skrivet av grk den 18 Juli 2007
 
Åh..saknar min lilla älskling<33
Skrivet av Älskar hästar den 6 Juli 2007
 
Jag älskade oxå LaVenza!
Skrivet av Medlem på Gimo RK den 29 Maj 2007
 
Guu va jag älskade LaVenza sýnd nu bara att hon åkt tebax
Skrivet av Therese den 6 Maj 2007


-------------------------
Blir ju tårögd av att se kommentarerna, så söta!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------





Kommentarer
Postat av: beundrare

Hej gillar verkligen din blogg, du har inte lust att videoblogga eller lägga upp lite andra filmer?Kram

2011-01-23 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0