Tidig dag i stallet

Har precis varit i stallet och nu är jag fixad och klar!
Kratsade hovar, lade fram hovslagarförklädet han glömde, lade in 7 kg hö och lite halm.

Många tycker nog att jag överreagerar lite, usch det känns hemskt att låta henne stå inne så länge.
Men hon blir ju som tur inte ensam, då gucci ska skos också.
Om inte gucci skulle stått inne hade jag inte gjort detta.
Lade in mycket hö så att hon har något att pilla med och det hon inte äter upp får hon äta upp sedan under kvällen!

En till punkt som ni kanske inte visste om mig:

* Jag är rädd för att folk tar saker ifrån mig, nu när jag lade in hö tex blir jag nervös för att någon ska ta ifrån mittjag köpt! visst är jag fånig?
När jag köper foder tex märker jag alltid upp hur mycket jag har, detta började då jag märkte att någon tog ett speciellt foder utav mig och jag vet vem det var!
Tycker det är dålig stil, köp själv!

En till sak jag kan säga är att Jag, Emelie och La Venza är "La Venza Crew!" , sååå bääääst ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: emelie

om vi är ! grymmast

2011-02-17 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0