Täcken La Venza använder- just nu

Detta använder jag främst nu.

Tävling- Orange fleecetäcke eller thermo

Ute- Blått vintertäcke vid minusgrader och hals när det snöar/storm.
       Eller Blått fodrat regn vid plusgrader.
Inne- Svart eller grönt thermo.

-------------------------------------

Ska ju klippa La Venza nu igen, inom en vecka har jag nog försökt bestämmt.
Helklippning inkl. hela ben. Ej ansikte.

Då blir hennes täcken:

Inne- Svart Thermotäcke med hals
Ute- Blått vintertäcke med hals

Behöver verkligen klippa nu, måste dock göra det då det inte går att arbeta henne annars.
Borde självklart ha redovisat en gång till innana dec men glömde helt bort det.
Sedan står vi här idag den 11 februari och måste klippa.

Många är ju oroliga att förstöra sommarpälsen, men efter att ha kollat upp diskustioner ang detta är jag beredd att ta den risken att pälsen kommer se lite konstigare ut.
Men många som klippt senare har ingenting hänt, jag försöker!
Många klipper året runt vilket inte varit något problem.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0