Svar till Hanna

Hej Hanna. Jag vet inte vad du har emot mig och varför du ska skriva så onödiga kommentarer, men jag känner mig hedrad att du spenderar din tid på mig!  det måste verkligen ta så mycket energi av dig att bara sitta och klaga på andra för både du och jag vet att det du skriver inte stämmer!

Nu ska jag försöka svara på alla kommentarer du har skrivit, du är ju typ min stalker! :D

För det första. Har du aldrig åkt av en häst? Jag tyckte det var en rolig video och jag har ramlat av ett par gånger på La Venza. Men so what? Jag lär mig av mina fel och det gör att jag kan förbättrats. Jag blir dessutom sadelfastare av att jag åker i backen, men du kanske inte visste om det ?

För det andra. Om du nu var på US hoppningen, varför ge dig själv ett falskt namn och skriva taskiga kommentarer? Är du kanske rädd att prata med mig öga för öga? Vågar du inte berätta se mig i ögonen och berätta om alla dina åsikter? Om du inte är en fegis, så säg upp ditt riktiga namn så kan vi ta ett snack bara du och jag och reda ut det här, så kan jag också berätta för dig hur det egentligen ligger till. Låter inte det vettigare än att du gömmer dig bakom dataskärmen? ;)

För det tredje. jag tycker att du borde söka upp en optiker och kolla din syn, det skulle nog underlätta :) Du vet väl att svanka är när ryggen sluttar nedåt och jag tycker inte att La Venzas rygg sluttar nedåt? Jag tycker den ser helt normal ut och du har ju faktiskt inte rört La Venza, så du har faktiskt inte kännt heller att hon har ryggmuskler. Men om du nu vågar säga ditt riktiga namn så kan du få följa med och rida henne och känna att hon faktiskt har riktiga ryggmuskler! Sen säger jag inte att hon inte kan få mera ryggmuskler! ;)

För det fjärde. Emelie är jätte duktig ryttare! Jag är så himla glad att jag har henne som medryttare! Men du vet ju inte hur det låg till innan Emelie blev medryttare, eller hur? ;) Du har ju ingen aning om hur La Venza var eller hur jag red. Det spelar ingen roll att vi inte ligger på LA klass i dressyr, eller att vi inte kommer kvala nationellt i hoppning. Utan det som spelar roll är hur mycket jag och La Venza har utvecklats sen när jag fick henne. Eftersom att Emelie inte var medryttare då är jag faktiskt jag som har ridit till La Venza, byggt upp musklerna osv. Så det är min förtjänst faktiskt! :) Sedan har jag och Emelie tillsammans kunnat utveckla La Venza ännu mer genom att variera ridningen för henne!

Så jag tycker faktiskt att du ska sluta upp att kommentera så mycket när du inte vet hur det ligger till. Och jag vet att du är såpass feg att du kommer inte skriva ditt namn så att jag kan prata med dig, och det är ju lite synd faktiskt, jag hade så gärna velat prata med dig :/ Aja, sorgligt att vissa människor är så fega! :)


Mitt hjärta!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är bra Johanna stå på dig ;) Har själv blivit utsatt för elaka (och då menar jag RIKTIGT elaka) kommentarer på min blogg. Och vad menar människan med att LV svankar? :O Det har aldrig ens fallit mig i tanken när jag sett bilder på henne.



Föresten! Den där signaturen efter varje inlägg, är det en bild du lägger till eller har du fixat så den kommer fram automatiskt? :)

2011-02-23 @ 18:11:43
URL: http://skackarna.blogg.se/
Postat av: HannaMontana

Haha jag trodde du mena mig! :P

2011-02-23 @ 19:00:32
Postat av: kaleria

ja jag trode du också menade Hanna L jag blev jätte räd. ojojoj =)

2011-02-23 @ 21:16:09
Postat av: cornelia thörnvall

bra johanna kom igen ;)

2011-02-23 @ 22:21:23
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0