Svar på kommentar, till Milan

de är presis vad man tror se sk visst kunna gå sönder annars skulle man inte bli rekomenderad att ha nylon. I så fall borde väl du ah en läder ??
Nylon ska kunna lät gå sönder i hacken och på så sätt ska den kunna slita sig loss. Och oftast är de inte rekomenderat att ah repgrima i hagen

SVAR:  Vad menar du? förstår knappt någonting av det du skrivern u tyvärr.
Tänker skriva sista gången till dig nu ang detta: Jag har just nu tillfälligt en nylon just för att min lädergrimma är väldigt stel och gammal.
Ska smörjas snart, dock varit väldigt kallt och ej hunnit fixa den.
Repgrimma är inget att rekommendera då det är nylonet som itne går sönder.
Anledning till varför man inte ska ha nylongrimma har inget med spännet att göra.
Många spännen är väldigt tålstarka och det är inte alla som går sönder särskilt lätt.
Jag har min grimma precis som jag vill :) :) :) :)
Tack för dina frågor, hoppas du lärt dig något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj gud vad har jag skrivigt =) Ursäkta jag va tvungen att skynnde mig XD puss på dig gillar din häst asså bruden

2011-02-13 @ 21:31:56
Postat av: milan

såklart man inte ska ha rep de vore ju tokigt. Nylon går sönder oftast vid spänet och på så sätt ska de lika lätt som en lädergirmma gå av. Ja jag gillar din blogg och häst med =)

2011-02-13 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0