Stallet

Igår red jag ut, ensam!!
Red bort till en bro och hem, mötte en hund som La Venza var lite rädd för men vi red om den och racade lite bort från stallet, som vi inte brukar men det gick bra.
Hon blev rädd en gång och slängde sig i diket fullt med snö men upp igen och galoppera ;)
På hemvägen lät jag henne galoppera också, kontrollerat =) det är livet!
På eftermiddagen red jag lite på volten, bara hade kul och galopperade lite efter Lina & fina Hulda, det gick fort och jag red barbacka och hackamore, haha! Då känner man ju sig som en p1:a då man knappt har kontroll..


Var i stallet 7-17 typ, hehe! Hur orkar jag?

Idag ska jag till stallet, har insläppet så jag åker dit typ 3, Emelie ska hoppa lite :)

Idag skulle jag egentligen åka till bromma zoo och köpa några djur jag kan ha i mitt fiskakvarium.
Vi tänkte ränsa det och ha något anant i, typ en groda, kräfta eller krabba! Coolt eller vad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0