Solarium till häst



Infraröda strålarna ökar blodcirkulationen och dessutom hjälper musklerna att upta blodsocret mycket snabbare. Din häst kommer att återhämta sig väsentligt snabbare efter en hård träning.

Positiva effekter vid...
  • Uppvärmning av musklerna före arbetet
  • Snabbare avslappning av musklerna efter arbetet
  • Snabbare torkning efter träning eller efter tvättning (för att undvika förkylning och behålla glansen av pälsen)

Mina ord: Jag skulle otroligt gärna vilja ha ett solarium faktiskt, inte heller så dyrt (15000 vilket jag anser är ett bra pris för detta)
Blir att köpa när man skaffar eget stall sedan =)


Kommentarer
Postat av: T O V E K J A E R R A N (fotoblogg)

Är ett 'hästsolarium' annorlunda än ett vanligt? För annars hade jag aldrig ställt in min häst där, haha x) 15000 spänn må vara ett okej pris, men inga pengar i världen kan rädda en från cancer :/ Fin blogg annars! :)

2011-02-24 @ 12:27:53
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0