Snöstorm? nejdå ..

Dagen började med att jag och mamma begav oss till stallet, då vi har utsläppet.
Vi fastnade med våran dåliga bil på vägen, men kom loss då jag gick ut och puttade starkare på bilen då jag fick höra att vi fick gå till stallet om vi inte kom loss... då jävlar gick det!
Sedan gasade vi till stallet, ut med hästarna som kommer ha det så mysigt idag och hem igen.
Fastnade på nästan samma ställe på lilla vägen till stallet och ängeln Frank fick komma med traktorn och dra loss och ploga vägen till oss.
Världens bästa stallägare!!

Äntligen hemma! tack vare Frank!
Kom sedan vidare till skolan och nu sitter jag här på rast ..

Bilen vi har är verkligen jättedålig, dålig kombination med min mamma som är lika dålig som då krockade med en bil idag när vi skulle vända.. bra gjort mamma ...

Nu hänger jag ut biljäveln ;) ---> (ful jag vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0