Skolan

Slutar snart, mamma hämtar mig och kör mig till stallet.
Stannar nog på vägen och köper lunch till mig och något till hovslagaren som tack för att han är så underbar! Någon fin choklad eller så, brukar ni köpa något till era hovisar?
När jag kommer till stallet så rider jag antingen direkt eller så släpper jag ut henne och mockar och fixar lite åt hästarna.
Med LV blir det ju något hinder och ned Asta rider jag också på volten med och gör nog lite trav och skrittarbete.

Nu slutar jag snart, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Sabina - ddressyrfjant

Pannbandet är fejk, köpte det för 199kr i Globen 2010, från Färjestads Rid & Trav AB. Jag tycker själv massor om pannbandet, kvalitén är jättebra! Har haft problem att hitta passliga pannband till min häst som faktist sitter bra, och det här är det bästa pannbandet jag har! Såg på både äkta och fejk i Globen och märkte ingen skillna på kvalitén, bara priset som är annorlunda ju.. ;)

2011-02-17 @ 14:09:30
URL: http://ddressyrfjant.blogg.se/
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Haha nej, det blev sålt för väldigt, väldigt länge sedan :)

2011-02-17 @ 19:06:16
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0