planering

Tävlingar & träningar

26/2- Programridning dressyr SPIKAD
4/3- terrängträning för Helena Johnsson?
5/3- Träningstävling hoppning (SöTö)?
12/3- KM Hoppning Kval 1
13/3- Dressyrtävling SöTä
/3- Lokal hopp (om jag hinner fixa grönt kort)
9/4- Km kval 2
22/4- Lokal dressyr
7/5- Km hoppning final
21/5- Terrängträning
28/5- Terrängträning
4/6 - KM fälttävlan
11/6- KM terräng

Denna "planering" är ungefärlig vad som kommer vara.
Kommer komma in lokala sedan när jag fått mitt gröna kort.
Ska verkligen inte vara med på allt ;) kanske kommer upp andra tävlingar istället eller också.

KM:
Något utan kvalen beroende på vad det blir för andra tävlingar, jag tror jag tävlar i andra kvalet som det ser ut nu.
Någon utan terrängträningarna.
KM terräng är väl för de som klarar sig bra på fälttävlan.

Lägger upp uppdateringar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju gå kurser på ågetsa, men vet du när dem är ? asså för att ta grönt kort. är sista säsongen innan jag måste skaffa eget.. men kommentera tid när du kan på fredag ! :D

2011-02-23 @ 09:04:04
Postat av: Pernilla

ojj, det över var av mig ..

2011-02-23 @ 09:04:32
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0