Oj oj oj

Förlåt, glömde att jag hade utsläppet idag så jag hann heller inte göra tidsinställda inlägg.
 Red ju programridning idag, bilder från framridningen kommer. Jag tyckte det kändes bättre nu idag än sist jag red på us-cupen. Tycker hon var stadigare idag och kändes bättre med mina händer också men jag fick sämre procent och lägre poäng idag. Men jag tror det berodde mycket på att hon bråkade lite, blandannat så reste hon sig och ville inte riktigt göra som vi skulle men det gick trots allt bra. Mycket berodde idag på att vi båda var lite ofokuserade och jag brydde mig inte jättemycket om vägarna. Fokusen fick ligga på hur hon betedde sig lite. Hon var över förväntan, mjuk och fin på framridningen då jag red lätt. När jag sätter mig ner så är hon ganska skumpig så jag har inte lika bra kontroll som såklart drar ner ganska rejält.
Om man fick rida programet i lättridning hade allting varit sååå mycket lättare, yey ;)
Jag är ändå nöjd, min hand är mycket bättre :) Film KANSKE kommer!
Glömde videoblogga idag, det kommer nog en imorgon!
Imorgon ska vi förhoppningsvis klippa La Venza, annars blir det någon dag i veckan.
Det blir helklippning utan huvud eller? Bort med pudelbenen tack .. Nästa helg blir det terrängträning eller dressyrkurs.
Det blir väldigt lugnt nästa vecka under lovet, La Venza kommer också få ha lite lov!

Btw så var det beige outfit idag, pics kommer :)

Kameran hänger med imorgon såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0