NERVÖS NERVÖS NERVÖS

Dagens ridning.
Jag åkte till stallet efter Hööks.
Tog in La Venza, eller insläpparen tog in henne.
Satte snabbt på sadeln och tränsade.
Red ca 20 min, galopperade väl mest lugnt i fin form och även trav och skritt för att se hur hon kändes, good!
Inte mycket mer med det, fick rida Asta idag men hade tyvärr inte tiden till det.
Åkte sedan till ridskolan snabbt och lämnade in en anmälan till en träningsdressyr nästa helg.
Jag som vill åka till gbg .. jag som också tog fel på helg och väntade på att dressyrmupparna och warnmark skulle uppdatera på plats. Typiskt, nu blir jag ännu mer sugen . suck!

 

Imorgon är det hopptävling, jag är så nervös så jag nästan dör!

Schema för morgondagen.

08.00 Vaknar
09.30 Åker till stallet, fixar utrustning osv.
11.00 Tar in La Venza och gör i ordning
13.15 Rider till tävlingen.
14.00 Frambyggning av banan
14.30 Framridning
15.00
Första start                                                                                                      
16.00
hemma igen
17.00
Insläpp
17.30
Till tävlingen igen + samling.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

lycka till ! :D

2011-02-19 @ 06:46:56
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0