Något ni inte visste om mig, punkter!

Här kommer några punkter som ni kanske inte visste, helt randon information ..
* Jag är lite höjdrädd när jag ska hoppa La Venza men känslan av att klara ett hinder är underbart och då hoppar jag gärna igen.

 * Jag är livrädd för sjögräs och fiskar i vattnet, jag vågar knappt sticka ner handen i akvariet.

* Jag har bara tävlat LC:1 i dressyr och clear round i hoppning.

* Jag har många drömmar.

* Jag blir lätt avundsjuk, bara folk köper hästprylar typ får jag panik.

* Tävlingsinriktad, vill inte att andra är bättre än mig.

 * Väldigt stressad av mig & tidsoptimistm en kan ta en timme för mig att fixa La venza inför en ritt men det går fortare och fortare nu.

* Ganska nogrann av mig.

* Jag är väldigt virrig och blir nervös för minsta lilla.

 * La Venza är mitt allt, jag älskar henne mer än vad man tror.

* Väldigt kort stubin

* Väldigt engagerad av mig förutom i skolan.

Trodde ni detta om mig?


Kommentarer
Postat av: Theresé

Du, dedär med sjögräset visste jag redan ;) minns en sommar i Kattovuoma! xD

2011-02-16 @ 20:24:19
URL: http://kumpulatherese.blogg.se/
Postat av: Johanna Ingemarsson

Haha Therese, jag vet. shit jag typ dog av panik :P

2011-02-16 @ 20:27:33
URL: http://lavenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0