Kommentar =)

Vad är de för vänn ???? Löshängandd tyggöar ?? Sen hälften de en en allt för rörlig hand!!!

Det är inte personen på K, verkligen inte! Om det nu är K som skriver ska jag förklara allting ang varför du inte blev osv.

Denna vän jag pratade om kändes inte lämplig som medryttare, och det är inte pga vänlighet och försiktig het hon red med långa tyglar.
Hon var inte alls bra på att rida, massa fel som behövdes rätta till bla korta tyglarna för jag vet själv att hon rider med väldigt glappa tyglar.
Hon skulle hellre aldrig klara av hennes temperament som då La Venza kan stegra osv och det kändes också fel med säkerhetsrisken att sätta upp en ryttare som är mot nybörjarhållet!
Hon har ej provridit henne men har sett henne rida förut.
Kännde henne heller inte särskilt bra, ingen från ridskolan (det är från en annan sida om man säger så).

Sedan är det ju flera som viljat bli medryttare, blandannat Kaleria och anledningen till varför det inte blev hon kommer jag skriva ikväll.
(Jag ska prata med henne om det innan jag skriver här)


Kram! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0