Kommentar, igen

JO utsende är inte gääte viktigt hälldre ha ett gätte fult träns som sitter bra en snyggt. Men självklart vill man också ha de snyggt. Men i mina ögon går hästen före =)
Fin häst du har =)

Såklart det är viktigt med passform och allt, men jag känner att utseendet också är väldigt viktigt.
Man kan jämnföra det lite som att vad väljer du mellan en bra mössa eller bomullsvadd på huvudet som värmer? (dålig jämnföring)
Lite så är det ju, jag vill ha ett bra träns som är både bra och snyggt. =)
Detta träns anser jag inte vara värt pengarna riktigt om man säger så, jag vet inte eftersom jag inte har tränset men om man kollar runt på internet kan man ändå se flera missnöjda som är det på något sätt.
Detta tränset känns också lite mer hoppigt om man säger så, tycker inte det passade superbra som kandar, hehe.
Alltså min sammanfattning är att jag tror det nog finns bättre träns som också är snyggare än detta.
Tack så otroligt mycket, det betyder mycket att få sånna kommentarer också!
Kram på dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0