Klippning

Nu har jag vaknat, på rätt sida :)
Är ändå nöjd över igår, LC är ju mycket hur man rider vägarna och inte hästens form.
Ska väl snart till stallet, hoppas Lina hinner klippa La Venza idag, annars tar hon det någon dag nästa vecka.
Lina klippte ju La Venza förra gången också (första gången)
Lina är superbra på att klippa, har sätt folk som klipper både hackigt och missar ställen.
Vi satte svampar i öronen på henne och en mössa över men de skakade hon av sig på nolltid.
Damen behöver inget i öronen cool som hon är.

Då fick hon ju ha pudelbenen kvar, vilket inte är så snyggt.
Men nu ska de av, just pga muggen.
Jag ogillar hennes tjocka päls på benen, har försökt klippa med det är omöjligt.
Huvudet tror jag vi sparar.

Det första jag kommer göra efter klippningen är att fota och linda benen, haha!
Det kommer nog bli skillnad! Gillar inte att linda hennes ben för det är så mycket päls.

Massa bilder kommer idag och säkert en galen videoblogg.
Idag ska jag dock inte rida, Emelie kommer :)


Nyklippt! ( ett L & ett V på varsin sida av rumpan, usch!)
Tur att min smak förbättrats i hästvärlden :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

hoppas att hon blir fiin :D

2011-02-27 @ 16:09:55
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0