Hemkommen

Hemkommen efter en lugn dag i stallet.
Tog en skittur på ca 20 min på långa tyglar ut med Isabelle och Asta, mysigt på morgonkvisten!
Sedan mockade jag och fixade lite.
Nya hästen kom och Kaleria hoppade nere på banan så jag var där och hjälpte till med Denise.
Sedan gick vi ut på en promenad med hela shettisflocken, jättemysigt att bara gå och prata lite.
Sedan kom Emelie och red på kvällen, bebis La Venza är så söt!

Bilder ifrån dagen:


Skritt-tur ute :)

Outfit

Kaleria och Pruttan

Promenad med shettisarna, jag ledde Skrållan. Bild på henens fina man :)

Emelie och La Venza ! Bebis, finisar <3


Kommentarer
Postat av: cornelia thörnvall

hoppade du upp? :D jag looovar att du red lite på dom!

2011-02-28 @ 22:52:57
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0