Godmorgon

Godmorning!
Gick och la mig typ kl 2 och vaknade typ halv 8, bra!
Fick jättemycket hjälp utav underbara Tina igår ang La Venzas foderstat.
Den har ändrats lite och jag vill verkligen se vad jag behöver mer av och vad som hon får för mycket av.

Detta kommer vara hennes foderstat nu framöver:

250 g havre /dag
750 g lusern
9/10 kg.
Selentillskott

Denna har/hade hon nu:

750 g havre/ 1 kg
1 kg lusern
8 kg hö

Tina sa det att om jag inte minskar på havren finns ganska stor risk för fång och foderknölar eftersom hon inte alls behöver mer.






Kommentarer
Postat av: N

sv: jaha, va fin :) va är den för ras och så?

2011-02-28 @ 10:07:01
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0