Frågor

Hittade den här på en blogg massa frågor, tänkte fylla i den för skoj skull:)
Vad har du för färg på dina ridbyxor? Grårutiga, Bruna, Brunrutiga.
Har du ridstövlar eller ridskor?
 stövlar, ska köpa ett par skor också.
Vad är din favorithäst för ras? SRP
Anväder du chaps? Nej
Vad har du för storlek på din hjälm? 59
Är hästar ditt liv? Ja absolut
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? jag har några bilder med ryttare och deras autografer.
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?  Ja .
Har du ridit en hel svarthäst/ponny? Ja
Har du ridit en fjordning? Ja
Har du ridit en shettis? Ja
Har du ridit en travare? Ja
Du rider dressyr i bland? Ja
Du använder alltid hjälm när du rider? Ja, självklart
Du kan stallreglerna? Ja
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Jag är i stallet förutom Onsdagar.
Har du en speciell favorit häst/ponny? Min egna såklart!
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Ja
Du bor nära ett eller flera stall? Ja
Du går på ridskola? Ja
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Ute året om
Har du haft sommarhäst? Ja
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Ja
Tycker du om att hoppa? Ja
Tycker du om att rida dressyr? Ja
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Det avgör inte ..
Hur många hästar har du haft? Biffen är min första.
Rider du för någon privattränare? Ja
Hur länge har du ridit? 10 år snart på ridskola, men mycket innan det.
Vad fick dig att börja rida? Mina föräldrar har alltid engagerat sig i att hitta hästar jag kan få rida, började på hästis med en klasskompis.
Vilken gren gillar du mest? Alla!
Har du egen häst? Ja
Isf, vad har du för sadlar? Stubben och okänd.
Vad har du för träns? För många ..
Hur många täcken har du? 3 fleece, 3 regn, 2 ridtäcken, 1 vintertäcken, 3 stalltäcken och säkert flera .. minst 12 till en häst.
Hur många benskydd har du? 4 st damasker med teddy, 4 st gröna damasker, 2 par svarta kotskydd, 4 matchande benskyddset, ett par svarta framskydd.
10 par benlindor om inte fler?
Hur många vojlokar/schabrak har du? Ojoj oj , många är det! Alla används heller inte.
Hur många grimmor har du? ca 30 st.
Hur många grimskaft har du? Flera .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0