Detta ska hinnas med idag!! :)

Idag har jag lite saker jag måste/vill göra :)

Först måste jag ju vara i skolan, kommer hem typ 14.40 och då ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.
Äta mellanmål kanske? någon riskaka utan smak.
Sedan när mamma kommer hem ska jag fråga om vi inte kan åka till lyckås en sväng så jag kan grabba tag i lite prylar!
Sedan äta och ut och springa efter, jag väljer att gå ut och springa efter maten och inte innan men alla gör väl olika?

Emelie har La Venza idag.

Torsdag: Rider på volten, med hackamore tror jag.
Fredag: Rida ut med Pernilla!! *längtar*
Lördag: Hoppträning
Söndag: Emelie har La Venza!

Känner att inläggen varit lite tråkiga, nu blir det lite mer häst! (Har rast ett tag till)

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0