Dagens stall

Ökade ju på havren lite grann och jag säger verkligen att det gjorde susen!
Flyger över allt!
Red med en förbygel idag också vilket gick superbra, det fick henne mer samlad.
Red med Myler bettet också, toppenbra!

Hoppade typ 70 cm, vilket gick super.
Sedan rev hon en gång men då hoppade vi över bommarna som fint låg kvar.

Imorgon efter skolan ska jag övertala mamma att vi ska åka till hööks då jag ska kolla på ett täcke och kanske efter en förbygel.

I like it!

Förresten gick det jättebra att rida Asta också, lugn och fin!
Jobbade mycket i traven i låg form och han var stadig och trampade fin fint!

Juste jag släppte ju ut La Venza och tog in henne 1-2 timmar senare då hon kom gåendes och mötte mig, stort steg!




bebis bebis bebis Jag älskar dig Jag älskar dig Jag älskar dig bebis bebis bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0