Dagens ridning, skötte Emelie :)

Idag red Emelie & Alina La Venza :)
Gick så där för de, hon var väldigt pigg då vi ökat på havren lite grann.
Hon var väldigt pigg hörde jag, busponnyn!

Imorgon hoppar jag på banan, ska hoppa två ett hinder på långsidan och träna på att öka och minska. Tråkigt nog har jag ingen som kan hjälpa mig höja/sänka/sätta upp rivet hinder men ska bara testa lite :)
Kolla hur hon är nu när hon får mer havre och se om hon bara slarvar eller hoppar med mer energi!

Har uppdaterat mycket idag, nu kan ingen säga att jag inte uppdaterat idag. Härligt!


Hade lite bilder på Alina & La Venza och massa med Emelie & Lv men de ville inte läggas in utan att ligga åt fel håll ..
Lite bilder på Emelie kommer i nästa inlägg.
Inga pauser ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0