Tråk

Hur det började:
På vilken klubb började du rida? Ågesta ridklubb
Vem gjorde dig till den ryttare du är idag? Människorna som hjälpt mig inom ridningen, lina & Carina har hjälpt mig något enormt.
Vilken häst har lärt dig mest?La Venza

Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Hulda skulle jag tro, eller någon jag inte tänkt på.
Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Hillman
Vad är det svåraste program du ridit? LC på tävling, har ju inte tävlat något direkt.
Vad tävlar du för klasser? LD hoppning, LC dressyr och ska snart över till LB dressyr.
Vad har du tagit för placeringar i år? 1:a i ett kval.
Hoppning:
Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd? Golden, 130 cm (förstår inte hur jag heller riktigt vågade.
Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd? La Venza, 80-90 cm på tävling.
Vad tävlar du för klasser? LD hoppning och LC/LB dressyr än så länge.
Vilken klubb föredra du att tävla hos? Jag gillar de flesta, bara det är bra anordnat. Runsten är bäst, dock gillar vi inte deras läskiga hinder ;)
Häst:
Vem är den hetaste hästen du ridit? La Venza, Ägrim? Coiette
Vem är den starkaste hästen du ridit? La Venza & Ägrim
Vem är den minsta hästen du ridit? Shettis när man var liten på ponnyridningar!
Vem är den största hästen du ridit? Philip?
Vem är den häst du tog grönakortet på? Ingen? Man har ju inte hästen med på kursen, men jag tar det för att tävla LV.
Vem är den häst du tävlade först i dressyr? Hillman
Vem är den häst du tävlade först i hoppning? Adette eller någon.
Vem är den häst du tog din första placering med? Hillman
Vem är den häst du tog din senaste placering med? La Venza ofc ♥

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhustävling - Inomhustävling - beror på gren / väder / vart
Ridstövlar - Chaps
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer


Kommentarer
Postat av: ggg

När har du hoppat 130 med golden? Eller det kanske inte är golden från ågesta du menar?

2011-05-03 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0