shopping sugen .

Jag valde att inte hoppa igår, pga en anledning. La Venza och jag myste jättelänge igår, tvättade benen och desinfekterande dem.
Idag blir det som sagt vila för damen och heller tyvärr inget mys idag då jag ska på grönt kort kurs, äntligen!

Kursen är på ryttarstadion och är typ 5 gånger. Prov 27 april!
Ska bli spännande, min mamma skrev ju ut TR till mig igår vilket var en helt tjock pärm med A4- papper .. hjääälp! Blir mycket plugg under påsk !? Tur att det är kul förhoppningsvis.

Imorgon blir det shopping med Pernilla, ska bli kul! Man vet aldrig vad jag kommer hem med. Bilder kommer imorgon.
Emelie har La Venza imorgon, vi får se hur det blir då hon hade ett ömt sår igår som troligtvis är muggen som var lite känsligt igår, därav ingen hoppning eller ridning.
Idag ska jag rida på ridskolan och innan ut en sväng med Dixi och löningsdags!

 

Shopping Shopping Shopping sugen .


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad jobbar du med???

2011-04-05 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0