Morgondagen

Lördag
Fm- Följer med Pernilla till MRS på dressyrtävling.
Dag/Em - Hoppning på banan
Kväll- Till solsidan hos Vendela!

Pernilla ska ju tävla imorgon, jag följer med :)
När vi kommer hem sedan bygger vi en bana med hinder och markarbete. Träning inför nästa helg nämligen. Får hoppas att det går bra! Där i hoppningen ska jag tänka på att få i lite mer tryck i henne.
Tycker det går bättre på hemmaträning dessutom än på tävling men det ska gå bra det här.

På kvällen åker jag till min vän Vendela som bor på Solsidan. Kanske träffar man Mickan och Fredrik där?
Vet förresten vart deras hus ligger så vi har också åkt förbi det några gånger. Vendela vet vem som bor där annars, såklart!

Kram på er!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0