Kursen - avklarad!

Kvällen har varit otroligt kul, har träffat nya vänner och haft skitkul!
Vi skrev provet som gick helt okej, blev godkänd!
Sedan visade Linnea runt mig lite på stockholms ridhus och hon visade mig runt med alla hästar och söta lille Nancy!
Efter gick vi runt lite där vid terrängbanan, ridhusen och bara kollade runt lite allmänt. Hedda & Maja kom sedan så vi gick in till Östermalms ridskola. Vet ni vem jag hittade där?! Jo lille Dennis som Gert äger. Ja världen är liten.
Dagen slutade bra i alla fall!
Nu har jag checkat in lite money, kopierat en grej och bara håller tummarna just nu för en grej ..

Ses imorgon, ny dag och nya saker man lär sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0