EMPAN HÄR !!

hejsan :)
emelie här ,jag är medryttare till lavenza och ridit henne nu i iallfall ett halvår borde det vara :) vilket är superkul !

Nu när johanna har vart och gjort norrland så har jag tagit hand om våran fyrbente vän :) även hanna har hjälpt till :D  Vi har haft som ett lite påsklov så vi har varit ute i skogen varje pass:) förutom 2 där jag red på banan i en kvar och vid ett annat tillfälle så tömkörde och longerade jag :)

Så hon har vart ute mycket i skogen och vi har klättrat och gjort massa skoja i det fina vädret:)

Marie min kompis följde med en av gångerna och knäppte några kort när jag red lite på banan och sen ute i naturen :) Vi har verkligen haft en supermysig vecka :D

men det ska bli skönt att ha johanna tillbaka :D















Det är min tjocktröja jag har runt halsen :P det var jätte vaarmmt


/// Emelie


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin häst :) Vilken ras? :)

2011-04-25 @ 19:04:00
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0