Dagens ridning = lovely

Dagen har varit superbra! Jag fixade La Venza och skrittade fram. Jag plockade upp henne lite smått och började böja lite. Tränade mycket på det jag och Sabina gjorde igår och det kändes bra.
När jag inte riktigt visste om det kändes bra eller inte tänkte jag " Om sabina skulle se mig nu, skulle hon tycka det var bra eller dåligt?" Därför blev det lättare också att känna själv.
Jobbade mycket i skritt och även i slutet mycket i trav. Något varv i galoppen som också kändes mycket fin.
Visst var det inte bästa passet jag ridit, långt ifrån! Men det kändes alltså bra jämnfört med hur det varit senaste tiden.
I Traven kändes hon harmonisk och jag fick bättre styr på bogarna idag.
Sedan skrittade jag ut och klättrade lite i blåbärsskogen som jag döpt den till, för några sekunder sedan. Var jättekul tyckte både jag och Lv.

Imorgon upp tidigt, dricka red bull och se fram emot en toppendag med Pernilla och på kvällen Vendela.
Vi ska ju hoppträna imorgon, bilder kommer!

Kram allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0