Årsta runsten

Filmerna får komma upp imorgon, här kommer provsmak från fredagens tävling!
Vi valde ju som sagt själva att gå ut från banan, då jag fick hjärnskakning vilket var synd. Utan de dumma vattenmattorna hade det gått mycket bättre ;) Tycker det var lite tråkigt då det heller inte förekommer på lokala tävlingarna heller.
Nu säger jag inte att min häst aldrig vägrar, vilket jag aldrig sagt heller. Alla hästar vägrar och river någongång och det är inget konstigt med det! Det finns nog inte en ändaste liten häst som inte vägrat eller rivit ett hinder.

Har suttit och skrattat åt filmerna både idag och igår.






Kommentarer
Postat av: Cornelia

När du fotar någon som rider hur gör du med blixten då?



Både när du är inne och ute tänkte jag på :)

2011-04-02 @ 22:44:20
Postat av: Pernilla

hon ser jätte fin ut ! :D

2011-04-03 @ 16:28:25
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0