Ändring

Imorgon är det ändring, Sabina kommer till mig imorgon istället för valborg. Ska bli spännande :) Bilder kommer säkert också om jag tar med kameran.
Är skitsugen på shopping, men har tyvärr inte tid idag- men det får bli i slutet av veckan istället.
Idag ska jag snart på grönt kort kurs, sista gången nu och prov! Ska bli lite tråkigt också samtidigt för det har varit så kul och lärorikt.
Igår, jo vet ni då? En tjej på kursen har en häst vid namn Nancy som jag tyckte kände igen. Jag sa att hon var fin, hon ser faktiskt ut som en Mulle (tidningen) häst. Hon sa att hon leasar den ifrån jönköping.
Då visade det sig tydligen att hon också hyr ifrån Gert och ville ha La Venza, som jag hade oturligt nog då.
Tänk vad världen är liten !?



Kommentarer
Postat av: Cornelia

förlåt bebis!! aa fett lång komemntar du skrev :D okej vi hoppar någon dag! :D

2011-04-27 @ 17:44:10
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/
Postat av: cicci

sv; Jag bor i Nora!:) Vad roligt, vart är hon någonstans då ? Skulle vara jätteroligt att åka och träffa henne !:') Kram

2011-04-27 @ 19:55:33
URL: http://ponny-ryttarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0