Vill ha! /testa.


Detta är bett jag gärna skulle vilja testa /köpa :)


Rubber Covered Jointed Dee
Detta bett har jag testat, hon går jättebra på det :) ska köpa ett om jag hittar tror jag =)


Flippanbettet som det kallas, ett milt bett som man kan bestämma skarpheten på själv och har en nylonrem istället för kedja som gör det mildare också.
Dock är de dyra och de ligger väl runt 2-3000 kr men annars är ju jaktkandaret ganska likt men detta är mildare.
Man väljer alltså själv om hur mycket hävstång man vill ha.


Vanligt rakt gummibett.


D-ringsbett med kopparrulle i mitten att leka med.

 
Vanligt 3 delat med sötmalm och kopparringar i mitten.





Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg ;)

2010-10-25 @ 16:57:00
URL: http://felleeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0