Test

Snodd från www.showjumpingbyamanda.blogg.se 

VAD HAR DU FÖR... (HÄSTUTRUSTNING)

...hoppsadel: Ingen men ska nog kanske köpa en..
...dressyrsadel: märkeslös men BÄST!
...aachenträns: Flera stycken
...pullarträns: Hööks brunt med mässing
...remontträns: Hööks, svart med vitt foder på nosgrimman! snyggt
...hjälptyglar: Snodd & Graman, men inte regelbundet men just nu ska jag använda det lite pga att koncentrera mig på mig själv.
...framskydd: Flera olika
...bakskydd: Flera olika
...benlindor:
 måste ska köpa fler, har rosa, vita, röda & Blåa typ.
...sadelgjord: 1 okänd jag fick med henne, 1 event och ska köpa en läder dressyrgjord
...ridtäcke: Länd täcke i reflex,ländtäcke till tömkörningsgjorden & ska sy ett ridtäcke
...täcke: Regn (ÖB) , Vinter Thermo master, svea sverigetäcke, fleecetäcken, ländtäcken, stalltäcke thermo med hals (shire)
...pannband: Massa
...transportskydd: Hööks
...bett: 2 delat och 3 delade, ska köpa flera bla Dring, 3 delat kopparbett med ringar, gummibett, rakt bett m.m
...luva: 1 aprikos och en blå/röd vit med matchande schabrak.
...tyglar: Flera, älskar mina flätade
...padd: teddy
...stigbyglar: sprengerVAD HAR DU FÖR... (RYTTARUTRUSTNING) Hööks, ska nog köpa en Charles Owen snart :)
...stövlar: Mountain Horse

...säkerhetsväst: Racesafe kopia
...ridbyxor: Några från The horse, ska köpa nya
...ridtröja: Ingen speciell, men har ridit mycket i Fred Perry
...ridstrumpor: Har flera i flera färger, ska köpa fler
...sporrar: vanliga sporrar, 1 par 20 mm och ett par ponnysporrar 1,5 mm
...handskar: Brukar ej rida i ridhandskar men har ett par vita och ett par vanliga och nu lär det väl behövas
...spö: Dressyr, hopp och massa alround
...ridjacka: klubbjacka
...ridväst: Vill ha: Kingsland
...ridskor: Stallskor
...chaps: Inga
...stallmössa: Ingen speciell
utmanar alla som vill göra den

...hjälm:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0