La Venza

Igår glömde jag helt bort att uppdatera, vad skittrött efter stallet och typ somnade i soffan så jag får skriva nu istället om gårdagen.
Jag kom till stallet precis efter skolan, mockade och fixade i stallet och sedan kom Corre och jag tog in henne för jag tänkte att vi skulle rida tillsammans men nej Corre skulle ju rida lektion så jag red också på volten för att testa rida LV efter vaccineringen och hon var pigg som vanligt :) ingen anledning att ha längre vila då, det är ju så olika vad hästarna behöver och om de är friska efter om man säger så.

Sedan skrittade vi ut barbacka, MYS! Har faktiskt aldrig gjort det förut, gjorde det en gång men då kom jag bara 150 m innan hon ville vända och då vill man inte tjaffsa emot och inse att hon kommer stegra av mig.

Fick tyg av Agnetis :D ska nog sy ett ridtäcke som kommer behövas nu när hon är klippt och det är snö!
La VenzaKaleria hoppas La Venza för första gången, notera hennes klädsel med mjukisbyxor, gympadojor och att hon drunknar i min hjälm ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kaleria

HOn är skit duktig =) Sen så hade jag för långa stigläder. Såg hjulbent ut =9 hihhi

2010-10-22 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0