Hissa & Dissa


¤ Ö&Bs Regntäcke, jag köpte det för skoj bara 50 kr på rean strl 165 när jag inte änns hade häst! Slutade med att hon har på sig det varje dag nu och inte ett ända hål! Haft det flera veckor och det är väldigt bra kvalite tycker jag.
Synd att de slutar med hästutrustning, annars skulle jag lugnt köpt flera!
Toppen att LV kunde ha strl 165 hehe, små i storlekarna antagligen eftersom hon annars har strl 145 :)

¤ www.ponnypop.se , Aldrig beställt därifrån men ska nog lugnt göra det, fri frakt på allt !

¤ Renhudsschabrak! Ska själv fixa ett :) Väldigt dyra men jag tycker det faktiskt kan vara riktigt coolt, speciellt om man är norrlänning som jag!



¤ Hööks showmaster benskydd, köpte på rea men de har gått sönder ganska lätt efter bara några veckor i tyget och svåra att handtvätta pga ljusblåa färgen men annars fin färg med det röda..
Annars har de inte blivit så jätterepiga på på plasten om man säger så.
Annars skitsnygga i färgen :)

  • Image01 

Kommentarer
Postat av: Hannabanana

Hahaha renhudsshabrak!!! Så jävla klockrent! :D

2010-10-22 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0