Typiskt min häst !

Hej allihopa!
Så j*vla typiskt min häst att skena iväg när hon ser en kossflock!

Så här var det:
Jag och Kaleria skulle möta Hanna som var på Ågesta och red alltså dit.
Sedan kom vi fram till en flock med kossor, La Venza brydde sig inte mycket men när vi började närma oss de och de började "mua" blev hon lite tittigare så jag hoppade av och skulle leda henne fram.
Hon blev rädd för något och stack hem! Sååå  typiskt La Venza verkligen ..
Världens bästa Kaleria var snäll och sprang efter och kollade så hon verkligen sprang hem och jag hämtade Hannie fort och så sprang vi typ allt vi kunde men sedan halkade jag men tillslut var vi hemma!
När jag och Kaleria var ute red Kaleria 3/4 av biten och sedan skrittade jag en bit, det går ju endå en bra bit frammåt, fick leda Kaleria lite men båda var duktiga =)

Annars har dagen varit bra, gick ut på en promenad med Lv i morse och hon var nog coolast av de alla hehe!
Har varit en riktigt skogsdag för La Venza :)
När jag och Kaleria var ute red Kaleria 3/4 av biten och sedan skrittade jag en bit, det går ju endå en bra bit frammåt, fick leda Kaleria lite men båda var duktiga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0