Dålig uppdatering ..

Varit borta i falun och innan var det ju höstlov, nu startas bloggen igen jag lovar ;)

Hatar när människor snackar skit, falska människor ligger högst upp på min hatlista!
Fått reda på för någon vecka sedan att en ********* och en elev (fd kompis) snackat skit om hur mycket jag rider min häst.
Sedan även en gång till fått höra av min kompis att samma person sagt henne en sak ang mig och hur ofta jag rider.

Ang detta: Jag rider absolut inte för mycket, skulle faktiskt aldrig vilja köra slut på min häst.
Hon betyder mycket för mig, hon är en familjemedlem och någon man kan göra mycket med!
Hästar kan man lita på, man behöver inte vara rädd att de snackar skit precis ..

För att reda upp det:

La Venza rids varje dag (oftast) och sedan har hon MINST en vilodag per vecka och jag är noga med att variera mycket med dressyr, hoppning , uteritter och även NH, löshoppning och tömkör också.
Jag är ingen sådan som låter hästen nöta på fyrkantspåret 28 timmar precis och hoppas alla har det klart !
Jag är i skolan, åker till LV och sedan hem, vissa dagar blir längre där och vissa blir kortare.
Ibland väljer jag att bara gå en prommis med henne eller tömkör.
Jag rider aldrig mer än två gånger i rad på dressyrbanan och jag är noga med att vi också kommer ut i naturen och tar det lugnt eller om vi känner för bushumör.
Alltid är det viktigt att det är kul för henne, spelar ingen roll om det är tråkigare för mig vissa dagar.

På helgen rids hon 1 gång per dag oftast och sedan med långa mellantimmar kanske jag löshoppar eller tömkör eller ut en sväng i skogen och skrittar.
Skulle absolut inte köra 2 långa dressyrpass.

Varför ska vissa människor lägga sig i kan man ju faktiskt undra?
Att en vuxen och en tjej ska gå och snacka skit som inte änns är sant?
Ingen av de känner mig knappt så det är inget jag tar åt mig men man börjar ju nästan undra var vissa får info ifrån, de tror och tror fast som inget är sant.
Bye my "friend" !

Kommentarer
Postat av: k

ja du såna finns tyvärr men man får hålla sig till de icke falska

2010-11-17 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0