Dålig updatering =(

Haft ganska mycket att göra nu så det kanske blir en halv bloggpaus ett tag men då säger jag till ..

Idag fick jag reda på att Lv sadlar inte passar henne alls, inte änns sadeln jag fick med henne då de båda gungade på ryggen och därför blir tryck på ett ställe och de behöver stoppas om ..
Ska kolla upp det där, känner inte så kul att köpa en sadel för ett pris och sedan veta att det blir typ 2000 till för att man behöver stoppa om den ändå ..

Nu ska jag börja rida mer barbacka pga detta.
Just av detta kan hon ha varit lite konstig som jag nämnt och jag förstår verkligen henne om hon tyckt att sadeln tryckt på henne vilket inte kan ha varit bekvämt alls.

Barbacka på henne = superbra! måste få henne bygga muskler nu som hon kan ha svårt med en felanpassad sadel.
Sedan kan det ju också ha varit så att den passar när hon har mer ryggmuskler vilket man får se men med dressyrsadeln verkade bossorna ligga lite mer lutat åt något håll och där med sne men vi får se.
Bomlös låter super men hur snyggt är det liksom på en tävlingsponny? hehe..

Agneta är så gullig, jag fick hennes D-ringsbett gummi! gulliga världens bästa!!
Hon fungerar superbra på det, mitt absolut bästa Hiss!!

Vi gillar det !






Imorgon- Longering
Onsdag- Uteritt barbacka? , Emelie rider dressyr barbacka
Torsdag- Hoppning med Agneta

Kommentarer
Postat av: corris

fy skäms på dig johanna du måste skriva oftare :)

2010-11-02 @ 09:00:01
URL: http://mynameiscornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0