Boots

Ska köpa lite boot, eller önska mig :)

Ska nog köpa:
Vita & ett par röda i alla fall!

Jag älskar matchande benlindor och boots tillsammans inom dressyren, det är som handen i handsken!
Är det bara jag som tycker det? ;)

Här kommer ett inlägg med massa sorters olika boots och färger.

Hiss eller Diss
 
(beror på vad för häst men det blir lite för klottrigt speciellt om man är dressyrryttare, Och det känns lite billigt ..)

 Hiss eller Diss
Lite för gulligt för min del, dock kan ju några av de passa till rätt tillfälle ..






Kommentarer
Postat av: tanja

vet du vart bootsen och skydden/benlindorna finns att köpa? snälla kan du inte svara i en kommentar på min blogg eftersom jag inte läser din blogg så jätte ofta? :/

2011-05-10 @ 20:18:53
URL: http://bokito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0