Bus i snön!

Precis kommit hem :)
Varit i stallet och frysigt eller nej det har jag faktiskt inte för det var ovanligt varmt ute idag för att vara vinter här i stockholm.
Om några veckor åker jag ju till Kiruna, vilket betyder riktig vinter för mig då det vara -35 grader på morgonen utan konstigheter och folk går ut ändå.
Där finns det inget dåligt väder.
Så jag är ju väldigt van vid detta väder fast det är jobbigare här i estocolmo faktiskt ..

Idag red jag och Correbus ut, jätteroligt faktiskt :)
Lv har fått ganska mycket mer muskler på ryggen, Im happy!
Imorgon kommer Kaleria tidigt, hon ska träna La Venza imorgon i hoppning då hon ska tävla henne på en tomtehoppning på ridskolan om 2 veckor :)
Tips till utklädnat?

Har flera idéer vad det blir för bana, gör en i paint imorgon och lägger in ;)
Nu jävlar Bloggen ska det uppdateras!

Vet ni vad jag ska göra nu? Läsa bloggar och bli inspirerad.


Puss & Kram alla söta !

Kaleria hoppar Lv, ej ridkläder då det inte var planerat.


Kommentarer
Postat av: corrii

hadde ni inte bestämt, jag har bestämt tror jag! :D <3

2010-12-03 @ 21:28:06
URL: http://corneliaochgucci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0