shoppning!

Idag ska jag förresten till Hööks en sväng med mamma efter skolan, jag ska köpa troligtvis:

¤2 saltstenar till Agneta :)
¤Benlindor ev om jag hittar fin färg som jag inte har.
¤ 4 st rosabandet rexflexer som jag tänkte ha på hennes ben eller om jag kanske ska gå till bussen i mörkret.
¤ Om jag hittar något i fyndlådan?
¤ Täcke kanske om jag hittar något fint och billigt bara som extra.

Rusta:
Reflexjacka =)

Lillhästen:

Benlindor?
Boots?
Elitbroddar!
Byta min vinterjacka till en mindre storlek.

Ponnypop.se:

Fårskinnsrumpvärmare i rosa :)

Ja detta är väl det jag är ute efter just nu, får ju inte glömma heller att det är julafton snart och La Venza fyller 20 år 1 januari så man måste ju ha något att köpa tills dess också !

Snart kommer jag fixa -  Kategorier (Vardag, Träning, tävling, Shoppning, Tips, Hiss & Diss )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0