Dålig uppdatering ! sorry ..

Hej!
Haft lite dåligt med tid, haft prov och mycket har hänt .
Sedan har det varit lite problem med min lilla häst, busig som hon än varit har hon börjat med konstigheter vilken KAN bero på havre men eftersom hon haft det hos mig flera månader och även troligtvis på föregående ställe tror jag inte det.
Kan vara vädret, ja.
Men vi får se :)
Idag var hon dock lugn, kunde rida ifrån Hannie och även göra halt utan att Sorka stannade och utan minsta lilla LV-ryck som man kan kalla det..
Red ut med martingal, ska börja med det då hon var mycket bättre med det!

Lördag- Hoppning på fm & Emelie rider ut på em och avslutar på volten.
Söndag- Dressyr + ?



Emelie & La Venza


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag komemr ut till er under lovet :) Ska lämna lite utrusning som jag inte vill ha till Corre :)

2010-10-30 @ 14:52:09
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0